loading...
...شاه وب...
آخرین ارسال های انجمن
عرفان بازدید : 21 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

خون‌آشام‌های واقعی +عکس

 
اگر از علاقه‌مندان فیلم‌های خون آشام‌ها هستید، باید بدانید که علاوه بر نمایشگر تلویزیون شما، در طبیعت هم می‌توان انواع و اقسام خون آشام‌ها را یافت، حتی در میان پرندگان!
 

 

خفاش‌های خون آشام


اسمش گویای همه چیز است: خفاش خون آشام احتمالا مشهورترین خون خوارهاست و همچنین تنها پستانداری است که منبع غذای اصلیش فقط خون است.

این خفاش‌ها شب‌زی هستند، کل روز را در داخل غارها به همراه صدها عضو دیگر خانواده خود می‌خوابند و شب‌ها برای شکار بیرون می‌آیند.

خفاش‌های خون آشام عموما از خون پستانداران تغذیه می‌کنند (چه کسی غذای گرم را ترجیح نمی‌دهد؟) و به رغم این که عمدتا احشام را ترجیح می‌دهند، بعضی وقت‌ها حتی خون انسان را هم می‌خورند. چیزی که کمتر کسی می‌داند این است که خفاش‌ها اول روی زمین فرود می‌آیند و از روی زمین به قربانی خواب آلود خود نزدیک می‌شوند.

ولی هر چه باشد، آنها با هم نوع خود مهربان هستند. وقتی یک خفاش خون آشام دیگر گرسنه باشد، می‌تواند از یک دوست بخواهد تا غذایش را با او به اشتراک بگذارد، و دوست سخاوتمندش بخشی از تازه‌ترین غذای خونی خود را به رفیق گرسنه‌اش هدیه می‌کند.

پشه‌


پشه‌ها که ماشین‌های دقیق و حساس خون‌خواری هستند، مثال کلاسیکی از حیواناتی هستند که فقط خون آرامشان می‌کند.

پشه‌ها برای میزبانانشان عمدتا آزارنده هستند، ولی در برخی جاها می‌توانند بدتر از این هم بشوند. در مناطقی که بیماری‌هایی مانند مالاریا یا تب دنگ از طریق نیش پشه‌ها منتقل می‌شود، این جانوران یک تهدید واقعی محسوب می‌شوند.

به رغم این که پشه‌ها برای نیششان معروف شده‌اند، آنها معمولا شش عضو دهانی دیگر دارند که هر یک نقش خاصی در گرفتن، بریدن و نوشیدن خون قربانی دارند.

بزاق پشه هم حاوی یک ماده ضد انعقاد است که مانع از لخته شدن خون قربانی پیش از پایان نوشیدن خون می‌شود. تنها پشه‌های ماده می‌توانند خون را بنوشند که آن را هم برای تخم گذاری خود لازم دارند.

چیز دیگری که باید هنگام ماه کامل در ذهن داشته باشید: گاز گرفتن پشه در شب‌های ماه کامل 500 برابر بیشتر می شود.

سهره خون آشام


سهره خون آشام یک پرنده کوچک بومی جزایر گالاپاگوس است که نام خود را از رژیم غذایی خون آلود خود گرفته است، که خون دیگر پرندگان بخشی از آن است؛ مخصوصا خون غازهای پا آبی، از محبوب‌ترین غذاهای او به شمار می‌رود.

این سهره به قربانی خود نوک زده و خون او را می‌نوشد. ولی نترسید، خون تنها بخشی از رژیم غذایی سهره است: بذر گیاهان و آب میوه‌ها و حتی تخم‌های دزدیده شده از دیگر پرنده‌ها هم بخش‌های دیگر میز غذای او را تشکیل می دهند.

زالو


زالوها معمولا بلای جان افرادی می‌شوند که تابستان‌ها در برکه‌ها شنا می‌کنند. آنها چنان خون آشام‌های مشهوری هستند که نامشان مترادف با گرفتن چیزی است که متعلق به شما نیست.

این جانوران که روزگاری به طور گسترده در طب سنتی به کار گرفته می‌شدند، کرم هستند و مانند بقیه کرم‌ها، واجد خصوصیاتی منجمله هرمافرودیت بودن.

وقتی زالوها می‌خواهند غذا بخورند، با مکنده‌های خود به قربانی می‌چسبند، و یک داروی بی‌حسی را آزاد می‌کنند که مانع از این می‌شود که قربانی بفهمد چه بر سرش می‌آید و علاوه بر آن، عامل ضد انعقاد هم هست. وقتی که زالو سهم غذای خود را خورد، از قربانی جدا می‌شود تا این خون تازه را هضم کند.

زالوها در زیست بوم‌های آب شیرین پیدا می‌شوند، و جایی در میانه هرم غذایی قرار دارند، این بدان معنی است که از چندین جاندار تغذیه می‌کنند و جانوران دیگری هم هستند که آنها را می‌خورند. به دلیل عامل بی‌حسی آزاد شده توسط زالو، زمان تشخیص آن برای قربانی خیلی زیاد است، که موجب می‌شود بتواند بدون دردسر مقدار زیادی از خون او را بخورد. برای چندش‌آورتر شدن داستان، باید بدانید که زالوها در هر دو انتهای خود مکنده دارند.

سرپاهای خون آشام


سرپای خون آشام، یک مخلوق باستانی است که در عمق تقریبا 800 متری دریا زندگی می‌کند، و احتمالا یکی از اسرار آمیزترین جانداران لیست ما است.

اسم ترسناک و ظاهر شبح‌وارش آن را ترسناک‌تر کرده، ولی از شواهدی که به تازگی به دست آمده‌اند، چنین برمی‌آید که احتمالا این جانور اصلا مهاجم نیست، و احتمالا تنها یک لاشخور اعماق دریاست که از پلانکتون‌ها و خرده ریزهایی که شامل باقیمانده دیگر مخلوقات دریایی هم باشند، تغذیه می‌کند.

ولی اگر این جانور بخواهد کاری کند که شایسته نامش باشد، قطعا نیازی به تغییر چهره‌اش نخواهد داشت. با آن چشم‌های آبی درشت ترسناک که امکان دیدن همه بستر دریا را برایش فراهم می‌کنند. از آن جالب‌تر، شیوه‌ای است که سرپای خون آشام برای دفاع از خود برمی‌گزیند؛ اندامش را چنان به دور بدنشش می‌پیچد که انگار کاملا خود را پشت و رو کرده است.

بید قاتل


اصطلاح بید قاتل اشاره به خانواده‌ای از حشرات مهاجم دارد که برخی از آنها (مانند بید قاتل امریکای جنوبی Rhodinus prolixus) فقط خون آشام‌ هستند، که یعنی تنها غذای آنها خون است. متاسفانه (برای قربانیانشان) این خون آشام همچنین ناقل ب یماری چاگاس نیز هست.

این بید خون آشام هم از بزاق خود به عنوان عامل بی‌حسی استفاده می‌کند، تا قربانیش گاز گرفتگی را حس نکند. این بید را «بید بوسه زن» هم می‌نامند، که تا وقتی ندانید که علت این نام گذاری این است که این بید عموما صورت قربانیانش را در نزدیکی لب و چشمانش گاز می‌گیرد، خیلی رومانتیک به نظر می‌رسد.

مارماهی


فقط ظاهر مارماهی برای کابوس دیدن شبانه کفایت می‌کند.

این خون آشام‌های زیر آبی، فقط غضروف و دندان هستند و می توانند هر اندازه ای از 13 تا 100 سانتی‌متر داشته باشند. مارماهی‌ها آرواره ندارند ولی تعداد زیادی دندان تیز دارند که در یک دهان مکنده مانند در کنار هم قرار گرفته‌اند، و می‌توانند به پهلوهای میزبان خود بچسبند تا یک سواری مفتی بگیرند و یک غذای مفتی بخورند.

به رغم این که در موارد معدودی، حمله به انسان هم گزارش شده است، تنها برخی از انواع آن زندگی انگلی دارند.
وقتی صحبت از خون خواری به میان می‌آید، مارماهی‌ها از قدیمی‌ترین‌ها هستند. شواهد فسیلی نشان می‌دهند که 300 میلیون سال پیش هم، مارماهی‌ها به همین شکل امروز خود وجود داشتند، و همانند امروز، از کوسه‌های ماقبل تاریخ تغذیه می‌کردند.

ساس


اگر یک جانور وحشتناک‌تر از مارماهی وجود داشته باشد ... ساس است.

شهرنشینان، همیشه در وحشت از این خون آشام‌های ساکت زندگی می‌کنند، که در سنت واقعی خون‌آشام‌ها، شب ظاهر می‌شوند تا خون به خواب‌رفتگان بی‌خبر از همه جا را بخورند.

گازهای پشت سر هم آنها موجب خارش، جوش و فشار روانی می‌شوند. آنها معمولا در تشک و لوازم چوبی پنهان می‌شوند و پیدا کردنشان کار ساده‌ای نیست. آنهایی که هدف حمله ساس‌ها قرار گرفته‌اند، از روی لکه‌های خون روی لباسشان این را می‌فهمند.

تا دهه 1980/1360  و به لطف استفاده گسترده از آفت کش د.د.ت، ساس‌ها هم خیلی از شهرها را ترک کردند. ولی در دهه اخیر، به خیلی از تخت خواب‌ها بازگشته‌اند و حتی نشانه‌هایی از مقاومت در برابر حشره کش‌ها را از خود نشان داده اند.

آنها از دوران غار نشینی ما، در حال نوشیدن خون ما بوده‌اند؛ و به نظر هم نمی‌رسد که به این زودی‌ها ذائقه خود را تغییر دهند.
عرفان بازدید : 21 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
 
 
مهندسان انگلیسی خودروی پرنده جدیدی طراحی کرده اند که تنها در مدت سه دقیقه از حالت خودروی زمینی به حالت خودروی پرنده تبدیل می‌شود.
 
خودروی پرنده SkyRunner مجهز به موتور یک لیتری Ford EcoBoost است که 123 اسب بخار قدرت و گشتاور 199 نیوتن متر را ایجاد کرده و تنها در مدت 4.3 ثانیه از شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت می‌رسد که شتابی معادل خودروی پورشه 911 است. با این حال حداکثر سرعت این خودرو بر روی زمین 185 کیلومتر در ساعت است که بسیار کمتر از سرعت پورشه است.


خودروی SkyRunner با وزن 420 کیلوگرم، در مدت سه دقیقه از حالت خودروی زمینی به حالت خودروی پرنده تبدیل شده و از قابلیت پرواز تا ارتفاع 15 هزار پایی و با سرعت 88 کیلومتر در ساعت برخوردار است. در شرایط پرواز از فناوری پاراگلایدر – استفاده از یک چتربال بزرگ – برای رسیدن به ارتفاع 4.5 کیلومتری و بالاتر از ابرها استفاده می شود.

این خودرو توسط مهندسان شرکت Gilo Industries طراحی شده است و هر راننده با طی کردن یک دوره 12 ساعته آموزشی به همراه مربی پرواز قادر به دریافت گواهی رانندگی با این خودرو خواهد بود. خودروی پرنده SkyRunner برای نخستین بار در نمایشگاه بین المللی Fort Lauderdale در فلوریدا در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد و فروش آن با قیمت از سال 2014 با قیمت 120 هزار دلار آغاز می شود.







عرفان بازدید : 22 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

وقتی آب ریشه یک خودرو می‌شود +عکس

 
طراحی کردن یک خودرو نیازمند ایده پردازی درست است و زمانی می توان طرحی را متفاوت نامید که ایده ای تازه و به روز در دل آن دیده شود.
 

کارخانه خودروسازی رنو همیشه خودروهایی ساخته است که طرح های ساده ای داشتند و کمتر می توان از میان خودروهای این شرکت ایده های برتر بیرون کشید اما این شرکت برای آینده خود برنامه های متفاوت دارد.

خودروی هیدروژنی "قطره آب" طرحی است که به تازگی رنو ارائه کرده و قرار است در آینده یک خودروی عجیب اما کارآمد باشد. همچنین این خودرو می تواند روند کاری رنو را متحول کند.


"قطره آب" خودرویی است که توسط "یانگ مین سوک" طراحی شده است و به گفته وی ریشه اصلی ایده آن از قطره آب و روند به هم پیوستن قطرات با عناصر مختلف گرفته شده است.

این طرح هدف اصلی خود را روی سبکی و به صرفه بودن خودروهای آینده قرار داده است از این رو خودرو با سبک ترین مواد اولیه ساخته شده و سوخت آن نیز هیدروژن است.

آیرودینامیک بودن بدنه این خودرو به همراه شکلی که شبیه به قطره آب دارد همگی باعث افزایش سرعت و قدرت این خودرو شده است. رنو اعلام کرد زمان ورود این خودرو به بازار می تواند سال 2030 باشد.





عرفان بازدید : 17 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

عصبانی ترین برند های جهان +عکس

 
یاکوشف گریگوری، گرافیست اهل سن‌پطرزبورگ برخی از مشهورترین برندهای جهان را با استفاده از عناصر گرافیکی بازی انگری‌بردز (پرندگان خشمگین) بازآفرینی کرده است.
 


انگری پرینگل
پرینگل خشمگین (برند معروف چیپس)


انگری آدیداس
آدیداس خشمگین


انگری اپل
اپل خشمگین


انگری کروم
کروم خشمگین (مرورگر اینترنتی گوگل)


انگری نایکی
نایک خشمگین


انگری پپسی
پپسی خشمگین


انگری استارباکس
استارباکس خشمگین (برند معروف قهوه در آمریکای شمالی)


انگری توییتر
توییتر خشمگین
عرفان بازدید : 23 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)
 
انجمن معماری جهان، به بهترین و جدیدترین پروژه‌ها و دستاوردهای معماری جهان جایزه اهدا کرد.
 

 

انجمن معماری جهان که متشکل از بهترین متخصصان معماری است در ششمین جشنواره خود از بین 300 دستاورد به 29 اثر از بهترین پروژه‌ها جایزه اهدا کرد.

این انجمن که در سال 2008 در بارسلونا تاسیس شد در هر دوره از بین سی دسته از بهترین دستاوردهای معماری جهان شامل هتل، مسکن، تفریح و سرگرمی، مراکز خرید و غیره به بهترین آنها جایزه ویژه اهدا می‌کند.

در سال‌های اخیر این بزرگترین رویداد معماری جهان به حساب می‌آید.
 

مرکز خرید با 200 مغازه  و خانه و دفتر در مالمو سومین شهر سوئد با هزینه 377 میلیون یورو ساخته شده است.

 

بیمارستانی در شیکاگو با 386 اتاق برای بیمارن.

 

سیدنی کروز، ترمینال کروز جدید در بندرگاه سیدنی است.

 

این خانه با طبقاتی در سطوح مختلف در سنگاپور ساخته شده است.

 

گالری در اوکلند در نیوزیلند، این گالری با سایبان های شبیه درخت ساخته شده است.

 

آکواریوم در کپنهاگ به نام سیاره آبی، محلی برای گردشگران است.

 

این ساختمان در تیانجین شرق پکن ساخته شده است و هزینه آن 280 میلیون دلار برآورد شده است.

 

ساختمان داروسازی در استانبول. زوج مسنی در این ساختمان که شبیه خانه های سنتی است و محیطی صمیمی دارد مشغول به کار داروسازی هستند. این ساختمان در کنار آب ساخته شده است.

 

خانه ای واقع در لبنان برای استراحت، این بنا از سنگ ساخته شده است.
عرفان بازدید : 21 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

 

 
اگر چه دنیا به شکلی که ما می شناسیم، دیر یا زود به پایان خواهد رسید، اما این دلیل نمی شود که مردم قبل و بعد از آن، به دنبال سرگرمی هایی چون نوشتن شعرها و جملات جالب روی در و دیوار حمام و دستشویی و دیگر مکان های عمومی نباشند.
 


لذا فقط با پرداختی کمتر از ۵ پوند، می توانید این ماژیک  Pocket Shark Tactical را خریداری کنید و خاطر جمع باشید که از پس بدترین شرایط و حوادث هم بر می آید. اگر چه ضخامتی همانند ماژیک های معمولی دارد، اما تا ابد با شما خواهد بود و به این راحتی ها از باد و باران گزندی نخواهد یافت.

راز Pocket Shark برای چنین مقاومت بالایی، استفاده از پلاستیک فوق فشرده ای است که چهار برابر ضخیم تر از ماژیک های مشابه معمولی است. لذا می توانید با یک چکش به جان آن بیفتید. یا اینکه با ماشین از روی آن عبور نمایید. سر محافظ این ماژیک هم به صورت پیچی طراحی شده و به همین دلیل هیچگاه به طور اتفاقی جدا نشده و گم نمی شود.

به نظرتان چنین قلم قرص و محکمی کجاها به کار می آید؟

عرفان بازدید : 24 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)
 
هالووین یکی از جشنهای سنتی مغرب‌زمین است که مراسم آن در شب ۳۱ اکتبر برگزار می‌شود. افراد در این شب لباس‌های عجیب و غیرمرسوم می‌پوشند و کودکان برای جمع‌آوری نبات و آجیل به در خانه دیگران می‌روند. یکی از نمادهای هالووین یک کدوتنبل توخالی است که برای آن دهان و چشم به صورتی ترسناک درآورده شده و با روشن کردن شمع در درون کدوتنبل به آن جلوه‌ای ترسناک داده می‌شود.








































عرفان بازدید : 18 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

آینده بسیاری از وسیله های نقلیه با انرژی خورشیدی عجین خواهد بود زیرا سوخت های فسیلی دیگر عمری ندارند و آلودگی آن ها در آینده می تواند مشکلات بسیاری را ایجاد کند از این رو طراحان در هر وسیله ای انرژی خورشیدی را وارد کرده اند.

"مجتبی رئیسی" یکی از طراحان ایرانی است که تا به حال طرح و نقشه های بسیاری را برای آینده طراحی کرده است. طرح او برای پورشه که با نام "بومرنگ" برای مسابقه طراحی پورشه ارسال شده بود توانست به میان طرح های برگزیده وارد شود.


این طراح حالا دوچرخه ای به نام "Ele" طراحی کرده است که می تواند نمونه کاربردی یک وسیله نقلیه برای آیندگان باشد. طبق آنچه در طرح اصلی آمده است این دوچرخه می تواند در سه حالت: نیروی انسانی، نیمه برقی و کاملا برقی کار کند.

پنل های خورشیدی این دوچرخه در میان چرخ های آن قرار دارد و برای آنکه بتواند رو به آسمان باشد قابلیت آن را دارد تا 30 درجه به طرفین چرخیده و در زاویه نور آفتاب قرار بگیرند. این کار باعث جذب حداکثری نور خورشید خواهد شد. این طرح هم اکنون در دست بررسی است و از زمان ورود آن به بازار سخنی گفته نشده است.



عرفان بازدید : 25 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)
 
 
مسئول خط کشی خیابانی در" بندی " روستایی نزدیک استرلینگ در اسکاتلند در حرکتی عجیب رانندگان را متعجب و گیج ساخت.
 
از نظر بسیاری از اهالی راننده خاطی مست بوده و توان هدایت خودروی" رنگ ریز"را نداشت.


پلیس در بیانیه ای از ساکنین عذر خواهی و ترمیم مسیر را با خط کشی درست به ساکنین وعده داد.





عرفان بازدید : 23 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)
 
 
پرنده ای "فشن" بنام توراکوی ساکن گینه، بدون شک یکی از زیباترین چشمها را در بین پرندگان دارد.
 

توراکو، فاخته مناطق گرمسیری است که مژه هایش منحصربفرد بوده و در کنار چشمان باطراوتش، خود را بی همتا کرده و فقط باید گفت: جل الخالق!

به او توراکوی سبز نیز می گویند که در جنگلهای غرب و مرکز افریقا هم زندگی می کند و هم زمان روی دو تخم می خوابد. حداکثر طول توراکوی گینه، به 43 سانتی متر رسیده و ناخن های درازی هم دارد. صدایی با مضمون cawr-cawr از خود در می آورد.













عرفان بازدید : 23 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

 

کاریکاتور های جدید

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور های جدید

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور, تصاویر خنده دار

 

 کاریکاتور صرفه جویی در مصرف آب

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور, تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور های جدید و زیبا

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور, تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور جنس چینی !

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور, تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور سواستفاده گر

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور, تصاویر خنده دار


وقتی عوامل سرمایشی کم می آورند !

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور, تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور محیط زیست

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

خودکشی !

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور ، جنگ بین کتاب و تلوزیون

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور های مفهومی

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور های تامل برانگیز

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور فقر

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور تکنولوژی

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور های زیبا و جدید

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور عمر

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور نابودی درختان

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور فقیر و غنی

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور فقر

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور های اجتماعی

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور جهان بر پایه پول

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور محیط زیست

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

عرفان بازدید : 18 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

رکورد مسن‌ترین عضو فیسبوک در گینس

 
رکورد مسن‌ترین عضو فیسبوک در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسید.

یک زن 105 ساله با عضویت در این شبکه اجتماعی توانست رکورد مسن‌ترین عضو فیسبوکی را از آن خود کند.

این رکورد در ماه اکتبر سال 2012 میلادی در آمریکا به دست آمد.

عرفان بازدید : 20 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

خودرویی که تبدیل به ربات می شود! +عکس

 
عده ای در دنیا هستند که دوست دارند خودروی خود را پس از فرسودگی به شکل جدیدی در اختیار داشته باشند از این رو دست به کارهای عجیبی می زنند.
 
صاحبان خودروهای فرسوده گاهی دست به کارهای جالبی می زنند و با استفاده از خودروی قدیمی خود کارهای خارق العاده انجام می دهند. برخی نیز خودرو را از حالت یک وسیله حمل و نقل خارج کرده و آن را تبدیل به یک مجسمه عظیم می کنند.


با سری انیمیشن و فیلم های "تبدیل شوندگان" آشنا هستید. در این مجموعه خودروها می توانند تبدیل به ربات های عظیم و عجیب شده و امکانات تخریبی متفاوتی دارند. یکی از طرفداران این فیلم ها چندی پیش تصمیم گرفت تا خودرو خود را به یک ربات از این مجموعه تبدیل کند.


"هیتن پاتل" جوانی ساحن انگلیس است که چندی پیش خودروی فورد قدیمی اش را به یک ربات عظیم تبدیل کرد. این جوان که خانواده ای هندی دارد سه ماه برای ساخت این خودرو تلاش کرده و البته اطلاعات زیادی در مورد مکانیکی یاد گرفته است.

او برای تبدیل خودرو چرخ های عقب آن را شبیه به پا برای ربات کرده است و با بریدن درب ها و حالت دادن به بدنه کاری کرده تا خودرو طوری به نظر برسد که انگار روی چرخ های عقب خود ایستاده است.

به گفته "هیتن" این خودرو از سن 17 سالگی همراه او بوده است و حالا که خودروی بهتری خریده تصمیم گرفت تا استفاده ای بهینه از خودروی سابق بکند. آن ها قصد دارند این ربات خودرویی را برای همیشه در خانه خود نگه داری کنند.





:|

عرفان بازدید : 21 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

این کتابای کودکان پر از سوتیه!

آخه برج آزادی تو ایران قدیم چیکار میکنه؟!

.

Inline image 20

:|

عرفان بازدید : 21 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

نمایی جالب از دهان شیر وقتی که شکار میکند

چنین صحنه هایی رو کمتر برنامه های مستند نشون میدن!

.

Inline image 17
عرفان بازدید : 44 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

پریزهای گیره ای +عکس

 
با پریز برق حتما آشنا هستید و می دانید اگر این پریز و دوشاخه اختراع نمی شد دیگر راهی برای استفاده از برق وجود نداشت اما دوشاخه ها همیشه هم نمی توانند به کمک ما برسند و مشکلات خاص خودشان را دارند.


"سوهیون کیم" مبدع کره ای است که به تازگی برای رفع تمامی مشکلات دوشاخه های سابق، دستگاهی جالب را رونمایی کرده است. این مبدع توانسته است گیره را با دوشاخه ترکیب کرده و دوشاخه های گیره ای را ابداع کند.


این دوشاخه های عجیب امکانات بالایی دارند به طوری که دیگر شما نیازی به نگرانی از برق گرفتگی نخواهید داشت همچنین استفاده از این گیره های پریزی همیشه میسر است و می توانید به کمک پریزهای مخصوصشان همیشه از آن ها استفاده کنید.

برای استفاده از این پریزهای گیره ای باید یک انتقال دهنده برق را که به طر مخصوص ساخته شده است در گوشه ای از خانه قرار دهید و پس از آن می توانید 10 ها گیره را به آن متصل کرده و استفاده کنید. این وسیله به راحتی می تواند مصرف برق را نیز کاهش دهد.



تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    این سایت و انجمنش چطور است؟؟
    کدام تیم؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 307
  • بازدید سال : 716
  • بازدید کلی : 180,980